Η επιβατική αμαξοστοιχία με την ονομασία Coradia iLint εκπέμπει μόνο περισσευούμενο ατμό στην ατμόσφαιρα, και παρέχει μια εναλλακτική λύση για τα περίπου 4.000 τρένα ντίζελ της χώρας


Το πρώτο τρένο μηδενικών εκπομπών στον κόσμο που τροφοδοτείται με υδρογόνο, αναμένεται να δοκιμαστεί σύντομα στη Γερμανία.


Η επιβατική αμαξοστοιχία με την ονομασία Coradia iLint εκπέμπει μόνο περισσευούμενο ατμό στην ατμόσφαιρα, και παρέχει μια εναλλακτική λύση για τα περίπου 4.000 τρένα ντίζελ της χώρας.


Το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας έχει ήδη παραγγείλει 14 από τα νέα τρένα από την γαλλική εταιρεία Alstom, και αν δοκιμαστούν με επιτυχία πιθανότατα θα ακολουθήσουν και άλλα κρατίδια, αναφέρει η γερμανική Die Welt. Ενδιαφέρον για το τρένο έχουν επίσης εκφράσει η Ολλανδία, η Δανία και η Νορβηγία.

Οι δοκιμές αναμένεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του έτους, προτού το τρένο ξεκινήσει λειτουργία το Δεκέμβριο του 2017.

Το τρένο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε εμπορική έκθεση του Βερολίνου τον Αύγουστο, και πρόκειται για το πρώτο υδρογονοκίνητο τρένο που θα μεταφέρει τακτικά επιβάτες σε μεγάλες αποστάσεις.
ALSTOM/MICHAEL WITTWER

Το πρώτο τρένο μηδενικών εκπομπών στον κόσμο που τροφοδοτείται με υδρογόνο, αναμένεται να δοκιμαστεί σύντομα στη Γερμανία
Το τρένο τροφοδοτείται από τεράστιες μπαταρίες ιόντων λιθίου, οι οποίες παίρνουν την ενέργειά τους από μια δεξαμενή καυσίμου υδρογόνου στην οροφή του τρένου.
Όταν το υδρογόνο καίγεται με οξυγόνο παράγονται τεράστιες ποσότητες ενέργειας, με το νερό να αποτελεί το μόνο παραπροϊόν. Το τρένο μπορεί να ταξιδέψει περίπου 800 χιλιόμετρα την ημέρα με ταχύτητες έως και 140 χιλιόμετρα την ώρα, και ο μόνος ήχος που παράγει προέρχεται από τους τροχούς και την αντίσταση του αέρα.
«Η Alstom είναι υπερήφανη που ξεκινά μια επανάσταση στον τομέα των καθαρών μεταφορών», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Ανρί Πουπάρ-Λαφάρζ.- ΠΗΓΗ

Δημοσίευση σχολίου

Από το Blogger.